Ne vedem Joi – Prezentare AStA

18Oct09


Unul dintre proiectele pe care ni le-am propus la IRSA 4 (Intalnirea Reprezentantilor Studentilor Arhitecti) a fost sa organizam simultan o (re)lansare a asociatiilor studentesti, o prezentare a lor si o recrutare de membri noi.

Astfel, folosind motto-ul primei intalniri a Asociatiei de dupa legalizarea ei, „Ne vedem Joi!”, am programat aceasta prezentare joi, 8 octombrie 2009. Aceasta seara aparent simpla si relaxanta a fost pentru noi un adevarat proiect.

Ne-am pregatit afis…

am proiectat filmul Zilelor Arhitecturii 2009: „ArhitectuRO”…



Alexandru Dan si Ioan-Mircea Pop ne-au spus ce a insemnat acest proiect pentru ei, dupa care am incercat sa intram in direct cu colegii nostri din Bucuresti www.asauim.blogspot.com, Oradea, Iasi si Timisoara.
Dl. Serban Tiganas ne-a spus cum s-a nascut, acum 10 ani, ideea unei asociatii a studentilor arhitecti la Cluj, iar Tibi Bucsa a completat aceasta poveste.
Rares Dragan si Silviu Medesan au prezentat activitatea Asociatiei pana la Zilele Arhitecturii 2009, iar Adrian Pop a expus planurile Asociatiei pentru viitor:

Mesajul pe care am vrut sa-l transmitem este ca Asociatia Studentilor Arhitecti este doar a studentilor. Este o asociatie tanara si dinamica, o asociatie in schimbare (se va schimba intotdeauna odata cu memebri ei), sperand ca schimbarea inseamna progres si invatare din experientele celorlalti. Este un loc in care studentimea se poate manifesta, unde cei implicati lucreaza voluntar in echipe pentru a-si realiza ideile, un loc plin de satisfactii.

Pentru a fi cat mai accesibila studentilor am simplificat mult procedura de aderare: cu un simplu formular (aflat la Files\AStA pe toate grupurile anilor de studiu) orice student al Facultatii de Arhitectura si Urbanism poate deveni membru AStA, iar dupa ce se implica in proiectele Asociatiei devine membru activ (cu drept de vot). Tot in aceasta zi ne-am inaugurat sediul de la supanta Facultatii de Arhitectura si Urbanism de pe strada Rene Descartes numarul 30.

No Responses Yet to “Ne vedem Joi – Prezentare AStA”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

